tirsdag, september 29, 2009

Sykestue.




Her har vi sykestue i dag. Åsa fikk feber på søndags kvelden, så jeg var hjemme med henne i går også. I dag har jeg fri, og hun begynner å bli bedre, men hun kom inn til oss på morgenen og jeg skvatt når jeg slo på lyset for da hadde hun blod i hele ansiktet. Men hun hadde blødd neseblod i natt. Nå tegner hun og er visst ikke trøtt. Største mann sover. Skolen ringte halv tolv og sa at han var dårlig, Kjetil stakk fra jobben for å hente han og kjøre han hjem. Nå sover han i senga si stakkars. De skulle ta skolebilder i dag, vet at han fikk tatt portett bilde,men om han ble med på felles bildet vet jeg ikke. I går hadde vi visning mens vi var på foreldremøte. Fire som var her og tre som skreiv seg på liste, men har ikke hørt noe mer enda. I helga var det Marken/tivoli. Ungene kjørte noen karuseller. Så sov de hos besteforeldrene på kvelden for vi var på oktober øl festival :-) Spiste middag hos svigers på søndag. Nei, jeg får gå å sjekke han som sover. Ha en fin dag :-)

2 kommentarer:

Tessa sa...

God bedring til de syke og lykke til med salg av huset. Fint dere har det :) Ha en fin dag. Klem

Tessa sa...

Hei igjen. Klimakremen fra Matis har jeg i butikken min og den koster 589,-. Du får % hvis du vil kjøpe av meg ;) Håper formen er bedre til barna dine!