torsdag, september 10, 2009

Noen bilder fra rekkehuset.
























































Må vise noen bilder jeg har tatt av rekkehuset vårt i dag. Det har vært en dame her i dag og tatt bilder for oss. Men jeg var ikke hjemme, jeg var på jobb. Men Kjetil sa at hun var veldig flink. Har ryddet masse den siste uka. Har hatt mye hjelp av mamma og pappa også. Har kastet masse, særlig fra kjelleren. Men deilig å få ryddet opp. Men er veldig sliten nå. Både Kjetil og jeg er litt forkjølet, tror det har satt seg i bihulene. Så skal bare slappe av i kveld. Gutta kom akkurat fra fotball trening. Det er cup til søndagen. Det blir gøy. Ha en fin kveld :-)

7 kommentarer:

Husmorvikaren sa...

Heisann!
Har lest litt her inne nå og skjønner dere skal flytte på dere. Så spennende! Når det gjelder rydding, så er flytting genialt. Man ser jo virkelig hva man har. Jeg har hatt en ryddesjau her i vårt hus i det siste også (vi skal ikke flytte altså, bare påkrevd med en gjennomgang....). Vi har bodd her i over 9 år nå, og tro meg, -det utgjør en hel masse greier! Puhh.

AK sa...

Hei!Ønsker deg en fin dag også!! Klem AK;)

AK sa...

Hei!Ønsker deg en fin dag også!! Klem AK;)

Tessa sa...

Så fint dere har det :) Spennende med flytting... God bedring til dere begge. Ha en fin dag :)

Anna Lisa sa...

Fint du har det.
Koselig
Ha ei god helg
Klem

Karna sa...

Så kjempe fint ut, dere kommer nok til å selge fort, slik at dere kan starte jakten på deres drømmehus! Masse lykke til med visning og salg!

Gummimamma sa...

Så fint og koselig dere har det :) Spennende med flytting da :)
Masse lykke til :)