onsdag, januar 06, 2010

Åsa 3 år i dag :-)
















I dag er Åsa 3 år :-) Hadde med kake i barnehagen i dag og fikk krone :-) Hun skulle få bestemme middag og da ble det ferdig stekt "kynning"=kylling. Så spiste vi kake og hun fikk gaver av oss og Tobias. Vintersko av oss, og cd og tusjer av Tobias. I dag var det kaldt når jeg stod opp, minus 29 grader! Det er litt for kaldt ja. I går hadde jeg fri og Åsa var hjemme med meg, og vi bakte kake. Og så var jeg opptatt med noe, og plutselig kommer hun og sier "har klipt meg jeg mamma", og det hadde hun, kort pannelugg og kort på ene siden! Så jeg måtte rette det opp, og nå er hun ganske kort på håret.Men det vokser jo heldigvis ut igjen da. Og på mandag begynte jeg seint, så pappa hentet meg og Åsa litt over ti, men når vi kom i barnehagen så var jo den stengt for det var jo planleggingsdag! Huff, følte meg dum da ja, har aldri glemt det før. Kan bare ikke skjønne hvordan vi kunne glemme å sjekke det, sjekket jo at Tobias skulle begynne på skolen på mandag. Men mamma og pappa er jo pensjonister, så hun ble med hjem til dem. Nå er det minus 27 ute, så blir vel nærmere 30 i natt også, så vi fyrer for harde livet her. Ønsker dere en fin kveld :-)

6 kommentarer:

Størstepia sa...

Gratulerer så mye med snuppa:-)
Så fin prinsessekake da, den så god ut!!
Syns de fargene så så fine ut også jeg:-)
Kos dere med bursdagsfeiring og hold varmen nå i kulda, tihi...
Klem fra størstepia

Ninas Interiør sa...

Gratulerer så mye med Åsa! Tiden går så altfor fort, så du får kose deg med henne mens hun er lita!:)

Klem Nina

yesheimen sa...

Gratulerer med skjønne frøkna sin 3 års dag.

Klem Ann<3

Anna Lisa sa...

Koselig med bursdag.
Gratulerer med fine jenta di
Ønska deg en god torsdag
Klem

Synnøve. sa...

Grattulerer med overstått til en flott dame med ny frisyre.
Hun blev ju fin :D
Den kaka såg ikke verst ut heller. Kan tenke meg den blev populär i barnehagen.

Skal pröve å få litt varme på vaskerommet nå. Så eg kan vaske litt.
22 minus nå, igår var det 30 minus...
Vill ha litt vår nå trur eg.
Klems Synnöve.

Prinsesse Vilikke sa...

Gratulerer til Åsa!!

Skal hilse fra Hedda og si at kaka var super god!