tirsdag, januar 19, 2010

Award og utfordring


Har fått denne fine awarden av Beas verden :-) Og utfordingen som fulgte med var å fortelle 7 ting om meg selv:




1. Jeg blir 35 år i februar og synes egentlig at det er helt forferdelig at jeg blir så gammel, for føler meg ikke så gammel.


2. Skriver lister på det meste, synes det er så greit. Så har alltid masse lister i veska og på kjøleskapet.


3. Er et murmeldyr he, he og liker og sove og er et ABSOLUT B menneske.


4. Er faktisk bibliotekar, og jobber på et bibliotek :-)


5. Er halvt nordlending siden pappa kommer fra Bodø.


6. Har en drøm om å lære meg å kjøre snowboard.


7. Ser nesten aldri på håndball kamper på tv.




Skal sende denne videre og gir den til: Ninas interiør, Elins lille univers, OdaAnna, Lovecountrychabbychicstyle, Gummimamma, og Prinsesse Vilikke.
Ønsker dere en fin kveld :-)


6 kommentarer:

Lykkelita sa...

Hei Lynetmor! Takk for at du titter innom innimellom og legger igjen koselige kommentarer. Jeg er litt sløv på besøksfronten for tiden, men kanskje jeg kommer sterkere tilbake etterhvert.
Jeg tar 250,- inkludert porto for vottene. Er litt lei av å strikke de for tiden, men lysten kommer nok tilbake. Har strikket ni par på en uke, så det er grunnen:)
Hvis du er interessert i et par eller vil ha mønster må du bare si i fra:)
Natta:)

Synnøve. sa...

Hei og godmorgen.
Spennende utfordring det der.
Men du, 35 er da vel ingen aldrer. Tenk på at alder er kun ett tall.

Gratulerer til utmerkelsen.
Flott den.
Klems Synnöve.

Blondhild sa...

Artig å lese dette ja. Jo du er da 50% nordlending du ja. Og Nordlandsbunad har du også. Du må bare komme oftere hit til oss i nord vet du..:O)
Klem fra søskenbarnet ditt i Nord

ELIN sa...

Hei, tusen takk for award - kjempekoselig. Gratulerer til deg også, moro å lære litt mer om deg. Ser ut som dere har hatt noen fine vinterdager, og gratulerer til Åsa som var 3 år! Ha en fortsatt fin uke. Klemmer fra Elin

Lillan sa...

tusent takk for award og kommentar hos meg:)) setter jeg stor pris på selv om jeg ikke setter de ut på bloggen. TUSEN TAKK!

ha en fin kveld:)

klem fra Lillan

Ninas Interiør sa...

Hei på deg! Tusen takk for award! Blir så glad for de! Skal prøve å få tid i morgen til å legge ut 7 ting om meg, hvis ikke blir det etter helga:)

Og gratulerer til deg, og! Moro å bli litt bedre "kjent" med jentene bak bloggene!

Klem Nina