fredag, januar 29, 2010

Endelig helg og soveroms inspirasjon.
















Ja, nå er det endelig helg :-) Formen er litt bedre, men har duppet av en del på sofaen hver ettermiddag og i kveld ja. Men, men. I morgen skal vi i et års dag til tremenningen til ungene som bor på Jessheim. Og på søndag skal Tobias i en bursdag til. Og jeg skal bli frisk slik at jeg kan trene til uka. Viser noen bilder som inspirerer meg når vi nå skal pusse opp rommet til Tobias. Vi skal ha en tapet med blå stjerner på som jeg viser bilde av. Og så ønsker jeg meg den barne stumtjeneren til han. Den ser så fin ut. Ønsker dere en fin helg :-)

3 kommentarer:

Nina Lunde sa...

Denne bloggen var kjempeflott! Gleder meg til å komme innom å lese ofte, for jeg ble glad av å lese det du skriver :-)

Klem nina

Størstepia sa...

Så fine inspirasjonsbilder! Og mye fint til gutterom også:-)
God bedring, håper formen har blitt bedre i løpet av helga!!!
Klem fr størstepia

No.15 sa...

Hei, her ser man jo jammen kjentfolk i blogglandia! :) Så artig!

Legger deg til i blogglista mi.

Klem

Lise