tirsdag, april 13, 2010

Nye sko.
















I dag har jeg hatt fri og da har ungene fått diverse nytt fottøy. Hentet Tobias på skolen i dag og så dro vi på G-sport og handlet nye fotballsko. Så dro vi på alle de andre skobutikkene for å finne nye joggesko til han. Han fant til slutt noen han ville ha på Skoringen. Han har brukt dem siden da, så ikke helt ubrukte når jeg tok bilde i stad. Så etter middag så dro jeg og Åsa for å kjøpe sko til henne. Det ble prinsesse joggesko og hello kitty støvler fra Økonomisko :-) I går begynte jeg egentlig halv tolv på jobb, men litt over ti ringte de fra skolen og Tobias hadde så vondt i magen. Så jeg hentet han og var hjemme til ca halv tre. Da kom Kjetil og jeg fikk dratt på jobb og jobbet til seks. Men han har ikke hatt vondt i magen i dag. Kan jo ha vært luft også. Og Åsa har sluttet å sove i barnehagen og det går så fint :-) Legger ved et bilde hvor de danser etter en musikk video på tv :-) Ha en fin kveld :-)

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Det var ett flott dansebilde synst eg.
Unger er så goe. Har ingen sjöl så eg har det göy med naboungene eg. Dem kommer og går som dem vill her til oss.

Flotte sko. Hello Kitty er poppis trur eg.

Sier natta nå.
Klems Synnöve.

ELIN sa...

Så herlig de var der de danser. Deilig å endelig kunne ta på joggesko - nå er virkelig våren her :) Ha en fin dag. Klemmer fra Elin