torsdag, desember 30, 2010

Deilig romjul














































Ja, vi har hatt en deilig romjul :-) På mandag tredje dagen jobbet jeg fra 11 til 15, mens Kjetil og ungene var hjemme. Da hadde de blant annet vært ute og gått på skøyter. På ettermiddagen fikk vi besøk av mamma, pappa, broren min, mormor og svigers :-) På tirsdag, fjerde dagen hadde vi begge fri. På dagen hadde vi besøk av tanta mi og søskenbarnet mitt med mann og barn. Så ble det avslapping på kvelden. I går femte dagen jobbet Kjetil. Jeg og ungene gjorde noen innkjøp til nyttårsaften. I halv syv tiden ble de hentet av mamma og pappa så har de sovet der i natt, siden jeg og Kjetil har jobbet i dag. Så fikk vi middag der i dag når vi hentet dem etter jobb :-) De har visst gått både på ski og skøyter :-) Rydder og ordner litt inni mellom her nå. Det kommer to vennepar med barn i morgen, så vi blir 11 stor og små. Og så deilig å ha fri tre dager igjen fra og med i morgen :-) Ønsker dere et godt nytt år :-)

Ingen kommentarer: