søndag, desember 05, 2010

Pepperkakebakere :-)




I dag har vi bakt pepperkaker i flere timer :-) Ungene var ivrige og holdt ut lenge, ble bare ståendes alene det siste kvarteret. Og det ble mange pepperkaker! Vi har kost oss inne i hele dag. Ungene har sett på dvder som de fikk i kalenderen i dag. Men i halv seks tiden kom en kompis av Tobias og de gikk ut en tur, og jeg gikk en kveldstur. Masse ny snø :-) I går skulle jeg ha jobbet, men våknet super svimmel og kunne nesten ikke løfte hodet fra puta, så ble ingen jobbing. Kjetil hadde varetelling i går. Både han og jeg jobbet på fredags kvelden, så ungene sov hos mamma og pappa fra fredag til lørdag. Ønsker at det ikke skal bli så kaldt til uka, men det ser ikke så lovende ut. Men vi får bare kle på oss. Ønsker dere en fin uke :-)

4 kommentarer:

Kristins rede sa...

Pepperkakene er i boks her også. Mangler huset, men det skal jeg ordne i løpet av uka. Har hatt arbeidshelg og innen tirsdag har jeg hatt 9 vakter på rad. Mange kalendere til dere ser jeg.
Fortsatt fin advent!

Bea sa...

Så koselig dere har det! :o)

Vi laget pepperkaker sammen med noen gode venner forrige helg. Men siden alt nå er spist opp må vi ta en ny bakedag snart:o)

Klem fra Bea

ELIN sa...

Så kos med pepperkakebaking. Vi skal prøve oss på pepperkakehus i morgen for første gang så får se hvordan det går :) Håper svimmelheten er over, og ønsker deg en ny fin uke. Klemmer fra Elin

susan`s side sa...

http://susans-side.blogspot.com/search/label/ferie
her finner du svar på en del. Det er 2 soverom med bad og dusj. Kjempefin standard med kaffemaskin, oppvaskmaskin, aircondtion, 2 stk flatskjerm TV med DVD.
Det koster ca 20.000 for 12 dager, da er alt inkl uten mat. Stedet heter Lido de Jesolo og flyplassen Treviso. Det er ca 45 min å kjøre fra flyplassen til campingen. Vi leide bli forrige gang og betalte i underkant av 3000 for 9 dager.
Vi skal dra 21 juli. Lurer du på mer er det bare å spørre