onsdag, februar 16, 2011

Au, vondt i magen.




Er hjemme i dag med vondt i magen. Mens smerter. Var hjemme på mandag og i går hadde jeg fri. Orker nesten ikke gjøre noen ting og prøver meg på naproxen noen gangen eller voltaren. Har hatt vondt siden jeg var 16 år. Noen ganger ikke så ille, men noen ganger kjempe vondt. Trodde det skulle bli bedre når man blir eldre, blir jo tross alt 36 neste uke, og har født to barn, men dengang ei...... Æsj, liker det ikke. Noen som har noen gode råd? Ellers så snør det i dag. Pappa er her og snekrer på trappa til kjelleren. Ønsker dere en fin dag uten magevondt ;-)

3 kommentarer:

Beate i Husets Hjerte sa...

Heisan og takk for koselig kommentar. Høres ikke greit ut det du sliter med da. Ønsker deg også god bedring og at du får slappet av idag. klem

Marie sa...

Huff, god bedring... Selv sliter jeg med PCOS så jeg har ikke den månedlige som alle alle.. Men de gangene det kommer er det hard aktivitet eller masse søvn som gjelder. Enten eller...
Koselig blogg du har : )

ELIN sa...

Huff, dette er ikke godt. God bedring! Har du prøvd hormonspiral?
Klemmer fra Elin