tirsdag, februar 08, 2011

En nydelig vinterdag i dag!




























I dag har det vært en nydelig vinterdag. I går ettermiddag begynte det å snø, og det snødde mye i går kveld og i natt. Men i dag tidlig snødde det ikke, og det var sol fra knall blå himmel! Men vi har ikke vært ute. Åsa våknet med 38 i feber i går og har derfor også vært hjemme i dag. Ikke feber i dag, men er tett og hoster og er slapp. Tobias hadde så vondt i magen i dag, så han fikk være hjemme. Jeg hadde meldt meg på ropes klokka ti i dag, så mamma og pappa kom og så etter ungene og hjalp til her hjemme med div. til klokka tre i dag. Pappa hjelper oss å pusse opp trappeoppgangen, og mamma gjorde litt husarbeid og leste for barna etc. Men magevondet til Tobias gikk over og etter middag var han og Kjetil og gikk på skøyter. I går skulle jeg jobbe fra halv tolv til seks. Men siden Åsa var syk var jeg hjemme til halv tre, og dro på jobb da, for da kom Kjetil hjem. På søndag var vi på akedag fra festningen og ned. Vi gikk frem og tilbake siden det ikke er så langt fra oss. Jeg kjørte med Åsa en gang, og det gikk kjempe fort, ble nesten litt redd, men det var gøy også! Nå er Kjetil og spiller fotball og jeg skal slappe av og se på tv. Viser bilder fra akingen og to bilder jeg har tatt i dag. Ha en fin kveld :-)

4 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei hei!

Ja viss været kan være så nydelig som på bildene dine, da er det deilig med snø! Ser orntlig hyggelig ut! God bedring med vesla:))
Klem Anne Karin

Synnøve. sa...

Hei.
Skjönner ikke at du turte å kjöre ned der på kjelke....
ser ju rent livsfarligt ut når mans er det på bilder.
Men det er morsomt at det skjer hvert år.

Ikke så kjekt med syke barn. Håper det går over fort.

Vi får krysse fingran at det blir ei like flott dag idag.
Akkurat nå er det 12 minus her ute. Men det er kjekt det.

Ha nå ei fin onsdag.
Klems Synnöve.

Prinsesse Vilikke sa...

En award til deg i husbloggen min!

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Takk for kommentar! Aking er gøy:-)
Ha en fin kveld!
Jeanette