torsdag, mars 17, 2011

En aktiv uke.






















Denna uka ( den er ikke over enda he he) har vært aktiv, slitsom, men fin. På mandag jobbet jeg seint, og det skjedde ikke så mye for ungene heller. På tirsdag hadde jeg fri. Hentet Tobias klokka et på skolen, gjorde noen ærender og hentet Åsa halv tre. Så satt jeg ute i sola og koste meg med starbucks iskaffe, mens ungene lekte. Etter middag var Åsa på turn, Kjetil var med. Når de kom hjem, kom mamma og pappa og passet ungene slik at Kjetil og jeg fikk trene box it. Veldig gøy :-) I går var Åsa i lavoen med barnehagen hele dagen og de grillet pølser. Og klokka fem var det akekveld for 2. trinnet med søsken og foreldre. Trinn kontaktene hadde ordnet det, og det var grilling der også. Var til ca kvart på syv, da var Åsa utslitt Men det var veldig gøy og sosialt. Men Tobias klarte å få et stort skrubb sår i ansiktet. Men har renset med pyrisept og sår salve. Begge ungene var veldig sliten i dag tidlig. Men fikk dem på skole og i barnehage. Tobias hadde håndball trening fra fem til seks i dag, og fotball fra seks til syv. Åsa skulle egentlig på kor øvelse, men hun sa at hun ikke orket og ville heller være hjemme og se på barne tv. Hun la seg på sofaen under teppet og sovnet :-) Jeg har vært på zumba fra kvart på ni til kvart på ti. Det er egentlig litt seint, men det er kjempe gøy! I morgen begynner jeg seint, så er det håndball kamper for Tobias på Elverum på lørdag. Ellers tenker jeg også mye på Japan om dagen. Men det er egentlig vanskelig å forstå hva som egentlig har skjedd, selv om jeg ser på vg og følger med hele tiden. Pratet om det på jobben at kanskje det er begynnelsen på verdens undergang, for verdens undergang skal skje i 2012. Jeg tror nå ikke det, men det er helt forferdelig. Tenk før de får bygd opp igjen alt sammen! Ja, ja, vi skal tenke på dem og hjelpe hvis vi kan. Men jeg setter også veldig pris på å bo i Norge om dagen i de dype skoger, ikke nære havet engang he, he Ja, ja, ha en fin fredag og ta vare på hverandre :-)

1 kommentar:

Tessa sa...

Zumba er gøy ja :)
Ha en fin helg som kommer :) Klem