søndag, oktober 16, 2011

En fin helg :-)







Ja, nå er helga og høsferien over for denne gang. På onsdag var jeg først hos fysioterapeut for nakke/skuldre, mens ungene var hos mamma og pappa. Så var vi på senteret og fikk klippet Tobias, og klokka fire møtte vi Kjetil og spiste pizza :-) Halv syv på kvelden ble ungene hentet av mamma og pappa, de sov der til torsdag da de dro på hytta. Jeg var på body work på kvelden.
På torsdag skulle jeg på jobb, men hadde vondt i nakken og hodet, så jeg måtte være hjemme. Slappet av og tok det med ro. På fredag var jeg på jobb til klokka seks. Gjorde ikke så mye på kvelden da heller, fyrte i ovnen og koste oss :-)
På lørdag så jobbet jeg fra elleve til tre, handlet og dro hjem. Ungene kom hjem ca klokka fem. Så da ble det fyr i ovnen og lasagne til barne tv og så koste vi oss med godis til skal vi danse.
I dag var det så fint vær så vi fant ut at vi måtte ut og gå tur. Ungene tok syklene, og vi gikk ned i byen og kjøpte is, og tok veien om skogen opp til skolen på vei hjem. Når vi kom hjem kom pappa og hjalp Kjetil med å skru på ene bilen. Jeg ryddet litt mer i hagen og satt i sola og leste litt :-) Etter middag har vi fått hengt opp noen hyller og flere bilder på rommet til Åsa, men er ikke helt ferdig enda. Jeg leiter etter en lang speile, men har ikke funnet det enda.
Ønsker dere en fin kveld :-)

1 kommentar:

No.15 sa...

Takk det samme. Koselige bilder :)