onsdag, desember 26, 2012

Julefeiring :-)













Hei, og god kveld :-) Nå har vi hatt noen fine dager sammen med familien. På juleaften så var vi først innom mamma og pappa med katten som skulle være der. Så dro vi til Årnes til foreldrene til Kjetil og bestemoren hans. Vi spiste ganske tidlig, klokka fire tror jeg. Før det fikk ungene åpne to gaver hver. Så slappet vi litt av og så på Julekongen. Så kom nissen :-) Og så åpnet vi gaver i et par timer tror jeg. Åpnet en og en slik at alle så hva alle fikk :-) Så var det kaker og kaffe. Vi sov der om natta. På morgenen var det deilig frokost. Så lekte ungene litt med lekene som dem fikk. Vi var hjemme ca klokka tre og var hjemme en times tid før vi dro til mamma og pappa. Der var mormoren min og broren min med samboer også. Vi spiste god middag og fikk kaker og kaffe etterpå. Ungene fikk ski og skisko av mormor og morfar som de ventet med å åpne til første dagen :-) I dag sov vi lenge. Så har dem lekt med nye leker. Så skulle Tobias i bursdag fra to til fire. Da prøvde Åsa de nye skiene sine og vi gikk en tur rundt her. Spiste gryterett til middag og slappet av. Jeg lå på gulvet foran ovnen og Åsa lekte doktor på meg, og Tobias prøvde et nytt fjernstyrt helikopter. I morgen skal jeg på jobb en tur, men Kjetil har fri. Ønsker dere en fortsatt fin jul :-)

Ingen kommentarer: