torsdag, desember 06, 2012

Kul lampe

Hei, og god kveld :-) I dag har jeg vært på Elverum på Skogbruksmuseet. Det var presentasjon av årets skjønnlitteratur. En som pratet om mange av årets bøker han har lest. Veldig interessant, og den beste mente han at var "Jeg nekter" av Petterson. Så jeg må nesten lese den da. Det var god lunsj, julebuffe og så spiste jeg årets første riskrem til dessert. Det var også en fin gavebutikk der. Tok bilde av en lampe, som de hadde flere av der. Laget av Norgesglass. Det kan man jo lage selv :-) Ellers så var Åsa på dansing i går ettermiddag og guttene var og så på ishockey kamp. Tobias stod over ski treningen på tirsdag og fotballtreningen i går pga veldig vondt i akilles senen. Han var hjemme fra skolen på tirsdag og hinket rundt hele dagen. Jeg hadde fri da, så Åsa ble også hjemme og så hadde vi et lite juleverksted :-) Veldig kaldt om dagen. Ligger på minus 12 til minus 19. Og litt snø, men ikke så mye. Ha en fin kveld og natt :-)

1 kommentar:

Anaruh sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar! Tror mye er gjort med litt mer søvn. Godt at det er helg snart! God helg!