mandag, desember 17, 2012

Mandag

Hei, og god ettermiddag :-) Jeg sitter på jobb, og skal jobbe til klokka seks. I går var vi i Oslo, i bursdag til samboeren til broren min. Våknet opp til det snøværet, men avtok litt på vei innover. Var der i noen timer, og spiste på McDonalds på vei hjem. Halvveis hjem begynte det å snø kjempe mye men det gikk bra.Vi kjørte rolig og hørte på håndball på radioen.  Fikk satt sammen og pyntet pepperkakehus og pepperkaker når vi kom hjem. På lørdag sov vi lenge, og slappet så av i stua en stund. Tok en rolig formiddag. Tobias skulle på fotballcup, med oppmøte klokka tre, og kamper halv fire, fem og halv syv. Åsa og jeg handlet mat og noen andre ærender og møtte opp til klokka fem. Der var det noen andre småsøstre som hun kunne leke med :-) Var ikke hjemme før nærmere halv åtte og lagde oss taco og slappet av. På fredag fikk guttene klippet seg og så spiste vi middag på senteret samtidig og kjøpte noen gaver. Kjetil dro på julebord på kvelden og jeg la meg omtrent med ungene he, he. Ønsker dere en fin mandags kveld :-)

1 kommentar:

ELIN sa...

Nok å henge fingrene i nå før jul skjønner jeg :) Vil ønske deg og dine en strålende jul! Klem fra Elin