onsdag, februar 20, 2013

Fotballskole, sol og vinterferie.





Hei, og god morgen. I dag tar vi et avbrekk i vinterferien og jeg er på jobb og Åsa i barnehagen. Tobias er på fotballskole. På mandag var han også på fotballskole og jeg og Åsa hadde fri. Det snødde hele dagen, så vi koste oss inne. Laget trolldeig figurer og ryddet rommet hennes. Klokka tre hentet vi Tobias og dro og kjøpte nye fotballsko til han. Resten av kvelden hadde han så vondt bak i leggene så han til tider krabbet for han klarte ikke å gå. Kjetil var på fotballtrening på mandags kvelden. Men burde ikke gått for han begynte å hoste mer i helga og hadde feber når han la seg. I går måtte Tobias stå over fotballskolen for han hadde så vondt i beina. Kjetil hadde ikke feber så han dro på jobb. Åsa og jeg var en del ute. Satt i sola og drakk kaffe. Akte på akebrett og var en tur på skøytebanen. På kvelden var jeg på Piloxing og det var kjempe bra! Kjetil var hos legen i går, men det var bare virus. Men i natt våknet han med høy feber igjen, så han er hjemme i dag. I kveld skal Åsa, mamma og jeg på Nøtteknekkeren :-) Ha en fin onsdag :-)

2 kommentarer:

ELIN sa...

Ser ut som dere har aktive, fine dager. God bedirng til mannen, og ha en fin kommende helg! Klem

Anette Willemine sa...

Takk for koselig hilsen inne hos meg. ;)
Bildene fra hytta deres ser aldeles herlig ut. Må være deilig å være på fjellet og gå på ski i vinterferien.

Vi har ingen planer om fjellet denne vinterferien. Min mann kan ikke ta seg fri nå, så da finner 13-åringen og jeg på noe annet koselig. Det er bare å spenne på seg skiene rett utenfor huset, så er vi rett i løypene her hjemme. Blir nok også både litt shopping på oss jentene også. Hun er så opptatt av det jeg driver med så det er morsomt å være sammen og kikke i interiørbutikker. Det er gøy!

Ønsker deg en strålende søndag!

Klem,
AW