mandag, februar 25, 2013

Syke, Rive Rolf, Nøtteknekkeren og bursdag.




Hei, og god mandag :-) Her er formen ikke så veldig bra. Fikke influensa med feber på torsdagskvelden og er fortsatt ikke bra. Feber hver natt og tror jeg har fått bihulebetennelse for har en forferdelig hodepine som sitter i panna. Åsa er heller ikke i form og Kjetil har akkurat vært hos legen og blitt sykemeldt ut uka. På onsdagskvelden var mamma, Åsa og jeg på Nøtteknekkeren ballett, de som danset var fra St. Petersburg og det var helt fantastisk! En opplvelse! På torsdag hadde jeg fri og da var jeg og ungene og en kompis av Tobias og så på Rive Rolf. En ok film. Når vi kom hjem hadde Åsa fått feber. Og jeg skulle egentlig på zumba halv ni på kvelden, men halv åtte fikk jeg feber. Jeg lå hele fredagen og følte meg en smule bedre på lørdag. Da hadde jeg bursdag og ble 38 år :-) Fikk hårføner og tullipaner :-) En kompis skulle ha førti årslag på kvelden og et annet vennepar skulle sove her. Jeg visste ikke om jeg orket, men dyttet innpå med paracet og kjørte så holdt ut noen timer :-) Men hadde feber når jeg kom hjem igjen. Nå skal jeg google kjerringråd mot bihulebetennelse så skal jeg krype ned ved siden av Åsa som har sovnet.

Ingen kommentarer: