tirsdag, februar 05, 2013

Fra helgen



Hei, og god tirsdag formiddag :-) I dag har jeg fri og har vært og trent etter at jeg leverte ungene. Først 25 minutter på sykkel, så styrke etterpå. I går var jeg hjemme med Tobias som hadde vondt i hodet og litt i halsen. Men han er i form igjen i dag. På søndag var vi på Vinterfestivalen, med aking fra festningen og ned. Jeg kjørte med Åsa en gang, og det gikk fort. Hun bremset og jeg bremste med beina for det var bare is hele veien. Adrenalinkick ja! Så kjørte hun selv en tur etter det. Møtte mamma og pappa der, og de ble med på kaffe her etterpå. På lørdag var Kjetil og Tobias på rally Finnskog på dugnad. En av foreldrene til fotballgutta måtte stille, og selge billetter etc. Kjetil var fløytevakt. De dro halv ni på morgenen og kom hjem halv syv på kvelden. Da var det rett i dusjen og Åsa og jeg hadde pizzaen klar. Hun og jeg gikk på skøyter og akte litt på lekeplassen. Og det var så godt og kjenne sola på nesetippen :-) Nå skal jeg leke litt husmor her :-) I kveld er det skikarusell for begge ungene. Ha en fin tirsdag :-)

Ingen kommentarer: