søndag, august 17, 2014

En flott helg :-)

Hei, og god kveld. Nå er alt klart for ungenes skolestart igjen i morgen. Sekker er pakket og klær lagt frem. I helga har vi kost oss. På fredag ettermiddag kom foreldrene til Kjetil på besøk. Vi bestilte pizza og koste oss. Så ble det sol, så is desserten ble tatt ute :-) I går kom broren min, tante ungen min og samboer og mamma og pappa på besøk. Amalie er 10 mnd og er så god :-) Etter det dro jeg og ungene for å kjøpe bokbind etc. Klokka seks var det klart for sommerfest i vellet på lekeplassen. Det begynte å regne, men det var heldigvis satt opp telt. Vi fikk grillmat, koste oss med godt drikke og det var loddsalg. Vi var det helt til klokka ti, og syntes det var en hyggelig kveld :-) I dag var det åpen gård på Klokkertunet på Brandval. Åsa og jeg dro sammen med mormor, morfar, og broren min med familie. Mange dyr å se på og Åsa red på den største hesten :-) Etter det så trente jeg styrke og har ryddet en del i dag. I kveld spiste vi taco og så på "Sune på bilsemester" med ungene. Den var veldig morsom. Ønsker dere en fin mandag :-)









1 kommentar:

Unknown sa...

Herlige bilder :)

Innom for å ønske deg en fin uke

Smil og klem Monica