søndag, august 10, 2014

Lørdagskveld

Hei, det er lørdagskveld og jeg sitter alene hjemme hos mamma og pappa. Kjetil har guttekveld, med guttene fra barndommen og denne gangen var det hans tur til å ha det hjemme hos oss. Mamma, pappa og ungene dro på ferie i går så jeg låner dems hus i natt he, he. Har ikke sett på tv i kveld men lest og kost meg :-) Fikk tilbud om å være med på Plumbo konsert, men jeg stod over. Har jobbet hele første uka etter ferien, så det er godt å slappe av. Har fått trent styrke tirsdag og jogget på torsdag :-) Og så fikk ungene og jeg tatt et kveldsbad på onsdagskvelden. Håper ikke det var det siste for i år. I morgen har jeg planer om å få tatt en styrkeøkt igjen og håper på sol så jeg kan kose meg litt i sola. I går kveld koste vi oss med Per gs sin rødvin, den er så god. Og så begynte vi å se på "Orange is the new black". Vi ble helt hekta og fikk nesten ikke lagt oss! Så i morgen kveld skal vi se mer :-)








Ingen kommentarer: