fredag, august 15, 2014

Siste del av ferien .-)

Hei, viser noen bilder av siste del av ferien. Siste uka til Kjetil og nest siste uka mi var vi bare på Gråsand, det er en badeplass ved glomma rett nedenfor der vi bor. Tror vi var der 6 dager på rad. Masse naboer og kjente så ungene koste seg. Var faktisk oppe i 24 grader i elva på det varmeste.Det ble også noen kveldsbadeturer.  Den lørdagen var vi også på grilling hos mamma og pappa, siden onkelen min fra Bodø var der med kone. Siste uka mi begynte Kjetil å jobbe igjen og været ble litt dårligere. Men vi badet i duskregn en dag, noe som også hører sommeren til. Onsdag den uka dro jeg, ungene og mamma og pappa til Halden på allsang på grensen. På vei dit var vi innom broren min og familien i Oslo. Vi overnattet på en campingplass i Marker og hadde det veldig fint på allsang. Tok oss en tur rundt på festningen etter showet. På vei hjem neste dag kjørte vi innom slusene på Ørje og Årjang i Sverige. På lørdagen var vi en tur på middag hos foreldrene til Kjetil. Det var sommerferien for i år. Nå har jeg jobbet to uker. Ungene dro med mamma og pappa på tur sist fredag og kom hjem onsdag kveld. De hadde blant annet vært på Prekestolen og i gruvene på Kongsberg. I går var det byfest her. Vi tittet litt rundt på senteret og kjøpte skoleklær. Spiste litt på mat markedet og hørte litt på Åge Aleksandersen som begynte klokka ni. Men det begynte å regne da, så vi var ikke så lenge. Nå er det snart helg heldigvis :-) Ønsker dere en flott helg :-)