onsdag, februar 04, 2015

Bilder :-)









Her kommer bilder fra helga,  og sist uke. Nå i helga var det bursdag på Jessheim på søndag og  håndball på lørdag. Så hadde jeg fri sist tirsdag og nå på tirsdag og satt litt i sola ute :-) På onsdag var Åsa og jeg på skikarusell i regnvær. Det er skikarusell i dag også, men i dag er det kaldt og klart. På fredags kveld var Kjetil og jeg på skitur med hodelykter, men det var dårlig føre.Ellers trener vi piloxing på tirsdager, noe som er gøy og effektivt. Tobias lå hjemme med halsvondt, fra ondag til fredag og Åsa var syk fredag. Og på mandags kvelden ødela Tobias kneet på fotballtrening. Var med han på legevakta i går, og det er betennelse i kneet og han fikk voltaren og ikke trene på minst en uke. Så det synes han er kjedelig. Nå ser jeg at sola skinner ute og jeg skal snart hjem. Åsa skal på håndballtrening før skikarusell.

Ingen kommentarer: