fredag, februar 13, 2015

Fristende :-)






Hei og god fredags ettermiddag. Litt inspirasjosbilder som man kan drømme seg bort med. Vi skal pusse opp kjelleren. Vi har en stor kjeller med mange rom, men alle må det gjøres noe med. Først skal vi ta det store rommet der trappa kommer ned. Der skal jeg i alle fall ha bokhyllene og en god stol. Så har vi kjellerstue med peis, et soverom, et stort vaskerom med dusj og toalett og med bod innafor og to boder til. Basseng blir det ikke snakk om for det er det ikke plass til he, he. Men tenk hvor delig det hadde vært ;-) Men ønsker meg badstue i rommet ved siden av vaskerommet og fått pusset opp vaskerommet og hatt boblebad der. Det hadde vært noe :-) Ja, ja, vi får se, vi får ta rom for rom. I dag jobber jeg til seks. Kjetil dro på svenske rally i dag tidlig og kommer hjem i morgen kveld. Åsa er hos mamma og pappa og Tobias er her på jobben, for han skal snart på bowlinga. I går kveld var jeg med Kjetil på box it, og jeg trodde jeg skulle dø. Men det var kjempe effektivt. På onsdag var Åsa, nabojenta og jeg på skikarusell etter at dem hadde hatt håndballtrening. Og på tirsdag var Kjetil og jeg på piloxing. Så i dag skal jeg ikke trene he, he. Ønsker dere en fin helg :-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Så spennende med forandring i kjeller :) veldig flotte inspirasjons bilder du har. Det blir nok kjempefint slik dere velger å ha det.

Ønsker deg en fin uke

Klemmer Monica