mandag, februar 09, 2015

Helgen i bilder







Hei, så var det mandag igjen. Helga går så fort! På lørdag var Åsa i bursdag hos nabo jenta. Jeg fikk sitti ute i sola nesten en time til sammen. Men det var et merkelig vær. Først så var det sol, så ble det snøstorm, så var det blå himmel og sol en halvtime, så snøstorm igjen og så sol he, he. Så til slutt gav jeg opp å sitte ute og gikk heller inn og trente styrke.  Kjetil var på rally hele dagen. Det var dugnad for fotballen til Tobias, så Kjetil var vakt. På ettermiddagen dro jeg og ungene til mamma med en blomst. På søndag fikk jeg fine morsdagsgaver på senga :-) Og så var det  vinterfestival, og aking fra Festningen og nedover Storgata. Det gikk veldig fort, og Åsa syntes det var kjempe gøy. Jeg slapp heldigvis he, he. Når vi kom hjem gikk Åsa på skøyter på lekeplassen og Kjetil og jeg gikk over en times tur. Deilig vær var det ute i går. I dag begynte jeg ikke på jobb før halv tolv og jobber til seks. Men utrolig hvor fort tiden går fra jeg leverer ungene halv ni til jeg skal på jobb. Får liksom ikke gjort så mye. Ja, ja, ikke kaldt i dag og nesten sol. Ønsker dere en fin ettermiddag og kveld :-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Høres ut som en fin helg :) Nå vet ikke jeg hvor du bor- men det hørtes ut som Kongsvinger. Søsteren min bor der og derfor vet jeg at det er en flott festning der og det var Rally i området der i helgen :)

Ha en fin dag klem fra Monica