mandag, november 12, 2007

Krans




Hei, akkuart nå i stad laget jeg denne kransen av lavendel. Var ute en tur i dag og ryddet opp det siste på baksiden. Så da var det dette som var igjen av lavendelen. Har kommet noen få snø korn i helga, ser bare ut som melis dryss he, he.
Ellers ble det også kjøpt noe på perfect home party. Denne lysestak lampa som henger i vinduet. Ser den har blitt hengt opp litt skeivt men. Og den store lysestaken i karmen som hører til. Fikk hengt det opp på lørdag.
I går på farsdagen var vi på middag hos foreldrene til Kjetil. På lørdag så slappet vi for det meste av. Orket ikke å gjøre noe på kjøkkenet. I dag er det bare 4 uker til jeg begynner å jobbe. Ja, ja, det går vel bra tenker jeg, selv om jeg gruer meg. Åsa gjør nye ting hver dag.Prøver å krabbe, reise seg, snakke etc he, he. Skulle sett henne i stad når hun fikk spise lapskaus biter sevl he, he, hadde lapskaus i hele ansiktet. Tobias har vært i barnehagen i dag. I sist uke var han hjemme 3 dager. I dag har jeg sparklet vindus karmen på kjøkkenet og revet av mere strie. Ryggen er ikke bra enda, men litt bedre.
Ønsker dere alle en fin kveld.



7 kommentarer:

Tussaluso sa...

Hei. Den lysestaken er bare kjempefin. Har sett på den sjølv når eg har vore i party. Ikkje lenge til eg begynner å jobbe heller. Kvir meg veldig. Aller mest til å levere vesle-jenta vekk. Ha ein fortsatt fin kveld.

Gunhild sa...

Lavendelkransen lukter nok godt. Spennende med kjøkkenoppussing...Nå må jeg få linket til deg :)

Marie sa...

Knallfint vindauge! Lysestaken passa fint inn. Lavendel luktar så herleg, nydeleg i ein krans.

Ting og Tang sa...

Den e so fine dinna lysestaken:)
Veldi masse fint på Perfekt Home:o)
Arti å sjå kor ungane utvikla sej, Ella e snart 6 mnd å tida går so fort. :(
Ha ei fine veke:)

Inger-Marie sa...

Så herlig krans! Du er så flink med detaljer i huset. Har endelig svart på taggingen din;) Kos deg den siste tiden hjemme.

elin1976 sa...

Flotte saker og flott krans. Så du begynner å jobbe igjen. Høres jo så deilig ut å kunne gå hjemme. Skal prinsessa begynne i barnehage da? Her er det bånn gass med juleforbredelser og jobbing nå for tiden. Jeg har begynt å tenke på julen og tar alt vasking nå så kan jeg sitte og nyte desember sammen med mann og prinsesse uten og tenke på alt jeg skulle hatt gjordt. Ha en fin freda og ei super helg. Klem fra Elin:O)

Anna Lisa sa...

Heisann!! Takk for bryllupshilsen i bloggen min. Så koselig. Håper du har det bra og får en fin lørdagskveld. Klem