onsdag, november 21, 2007

Snart Jul.











Ja, det er snart jul he, he. Er visst kortere til enn jeg går og tror he, he. I går dreiv jeg og tok bilder til julekort. Men blir ikke noen av de jeg tok tror jeg. Kjetil likte ikke at de røde veggen som vi ikke har fått malt enda kom med på bildet he, he. Ellers er det ikke lett å ta bilder, de smiler liksom ikke likt. Ellers puslet jeg litt i går kveld med litt granbar. Det ble en kvist med sløyfe på og en krans som jeg har hengt ute. Det blir nok litt mer pynt på den etterhvert ja. Ellers har Kjetil hatt fri i dag. Vi har malt tredje strøket inni overskapene på kjøkkenet og ryddet ut av under skapene etc. Nå er Tobias og Kjetil på turn. Etter det skal dem og se på ishockey kamp.
På bildet av Tobias og Åsa ser dere strikke dressen som mamma har laget nå og genseren til Tobias som hun laget for noen år siden :-)
På mandags formiddag gikk jeg tur i åsen og plukket granbar og noen kongler. Men tror jeg må ut og plukke mer en annen dag.
Ønsker dere som er innom en fin onsdags kveld :-) Her yrer det ned litt hvitt og det legger seg litt så vidt det er.

6 kommentarer:

elin1976 sa...

Ha ha ha må le litt når jeg ser at du prøver å unngå veggen. Når vi flytta inn hit i desember 98 så male jeg hele stua teracotta!!! Det ble skikkelig kræsj til jul....for å si det slik at det var den eneste julen for i februar 99 malte vi det lyst. he he.
Så kosleig med granbarpynten. Må også komme meg ut og få hentet inn noe. I dag har jeg sydd gardiner til gangen og to puter som passer til. Bilde kommer senere på bloggen:O)

Inger-Marie sa...

Så nydelige dem er - og så fine strikka-dresser:)

Emmeline sa...

Ja jeg kjenner til det; enten smiler alle minus en--eller så er det grimaser over hele linjen!
Og når de endelig er fine så er det en vegg eller noe annet som ødelegger. Må jo ellers få si at de genserne de hadde på seg var kjempefine. Koselig med granbarpynt, gir så god julestemning. Du må ha en super helg!

Anonym sa...

Heisann, ja julefotografering er aldri lett, jeg har 4 som helst skal smile på likt, pleier å bli en laaaang fotoseanse hehe
jeg er endelig på nett igjen, utrolig deilig, i dag skal jeg avgårde å få kjøpt inn litt decoupage lim slik at jeg kan lage noen julegaver, kjempekos;)
Kransen din var fin, det pynter sånn opp med litt grønt!
Ha en fin lørdag:)

Marie sa...

Eg synes bilete av barna er nydeleg eg! Ikkje bry deg om veggen.

God søndag :o)

JULIEK sa...

Ja tenk nå er det snart jul : )