torsdag, november 29, 2007

Vært på kurs.







Hei, nå har jeg kommet hjem etter å ha vært på kurs på Hamar i to dager og sovet på hotell. Virker som jeg har vært lenger borte men, he, he. Dro tidlig i går tidlig så Kjetil har hatt fri et par dager. Selv om jeg ikke har begynt å jobbe enda så ville jobben ha meg med. Og det var kjempe fint. Har kost meg og spist god lunsj og tre retters middag :-) Når jeg kom hjem dro vi på julagateåpning på senteret for nissen kom. Barna fikk nisse lue og godis pose.



Ellers så var pappa her både lørdag og søndag, og hjalp oss med kjøkkenet, så nå er tapeten på plass. Det ble kjempe fint.



Her er bilde av en engel jeg kjøpte i Sverige. Har blitt helt forelsket i engler :-) Og så en Tilda engel da he, he.



Ønsker dere som er innom en fin kveld :-)

7 kommentarer:

elin1976 sa...

Må bare få ønske deg en herlig fredag. Høres hyggelig ut på Hamar. Masse klemmer fra Elin:O)

Marie sa...

KJekt med kurs saman med gode kollegaer!

Kos deg på nyoppussa kjøkken!

God helg :)

Tussaluso sa...

Hei. Må sei at det fristar med ei natt på hotell no, sjølv om det hadde vore kurs. Drømmer nemlig om å få sove ei heil natt. Me har og vore på jule-gate åpning. Koseligt. Du må ha ei fin helg.

Hulda sa...

Så fin granbarkrans du har laga, fint det god jul-båndet også. :) Syns ungene var søte på bildet.

Lena sa...

Så pæne engler :-)

Silkeline sa...

Hyggelig med kurs....og greit å få servert treretters uten å tenke på oppvasken etterpå....hehe:)Høres ut som du koste deg.
Nydelig engel du har kjøpt. Jeg er også veldig glad i engler, de hører veldig julen til her i huset. Har noen engler framme hele året også jeg....
Spennende med kjøkkenet ditt, håper å få se bilder av det etterhvert da:):)....
Ha en fin helg:)

Emmeline sa...

Så koselig at du har kommet deg på kurs.. det er som balsam for sjelen for en sliten småbarnsmamma det syns iallefall jeg!!
Så kjekt å høre at det går fremover med kjøkkenet, kanskje det blir ferdig til jul! Ha en fin uke:)