mandag, desember 10, 2007

Har begynt å jobbe igjen i dag.




Ja, i dag var altså dagen da jeg skulle begynne å jobbe igjen. Det gikk kjempe bra, bortsett fra at Åsa begynte å hylgrine når det var jeg som stod opp av senga og gikk på badet stakkar. Dagen har egentlig gått fort den. Etter middag fikk vi hengt opp en kjøkkenlampe og en hylle på kjøkkenet. Kjetil hadde hengt opp lampe nummer 1 før i dag.(Han har vært kjempe flink i dag. Vasket klær og ryddet masse :-)) Vi var på Ikea i går, og det var vi ikke alene om he, he.


Ellers på onsdag, torsdag og fredag bare koste jeg meg med Åsa og tok noen dupper med henne he, he. Måtte kose mye de siste dagene hjemme.


På torsdag kommer kjøkkenet, dvs, skapdører, benkeplate, noen nye skap og vask etc. Gleder meg til å se :-)


Fliser får vi legge etter det,men før Jul og nytt gulv etter Jul en gang. Så det blir super spennende å komme fra jobb på torsdag og se. Ellers skulle vi ha en hylle til, men den var de utsolgt for på Skeidar, men skulle kanskje få inn før Jul. Så håper på det. Og så mangler det klokke på veggen etc. Men blir nok bra til slutt. Ja, ja, jobb igjen i morgen da, men jobber bare fra ni til tre hver dag, eller i morgen skal jeg jobbe til fire. Ønsker dere som er innom en fin kveld :-)


5 kommentarer:

elin1976 sa...

Så bra at første dagen gikk fint. Likk uvant kansje etter permisjonen. Godt å høre at noe blir gjordt hjemme når mannen styrer hjemme. Bra det liker vi damer vet du. Synes hylla ble kejmpefin jeg. Gleder meg virkelig til å se det nye kjøkkenet. Håper det blir før jul. Masse klemmer fra Elin:O)

Tussaluso sa...

Så bra at første dag på jobb gjekk fint. Eg gruer meg veldig til min første dag som er 02. januar. Men mest av alt gruer eg meg for å levere Nora til dagmamma. Har du fått barnehageplass til veslejenta?

Lena sa...

Fin hylle da...på skeidar sa du ;-)
Kjøkkenet ser bra ut det,av det jeg har sett så langt.Gleder meg til og se resten,blir vel 5.dagen det da:-)Da blir det haraball,juhuu.
Ser du er opptatt på msn,er vel full rulle på kjøkkenet nå da...Ha en fin kveld:-)

Silkeline sa...

Så spennende med første dag på jobb,bra det gikk fint og at tida gikk fort. Kjempefin hylle du har fått opp på kjøkkenet:) Jeg er så spent på å få se mer kjøkkenbilder når det blir ferdig, blir sikkert kjempefint:))

Anne-Berit sa...

Hehe,den hyllen var de fri for på Skeidar her også,men jeg fant en fin en på en blomsterbutikk, av alle steder.Så fin blogg du har,masse fint å se.Ha en fin helg.(Helg igjen,gyselig hvor fort tia går):)))