fredag, desember 28, 2007

Litt av mitt Julehjem.





























Ja, her går julen sin gang, og vi er friske :-) Broren min var den siste som fikk det natt til 2. juledag. Så nå håper vi at ingen flere får det. I dag er det første dagen med bare oss selv og det er litt godt også he, he. Har vært og byttet noen gaver til ungene og kjøpt oss ny kaffetrakter. Ellers bare puslet hjemme. Tobias fikk cars spill til play station og er vel snart firkantet i øynene slik han spiller om dagen. I går kveld hadde vi mamma, pappa, broren min og foreldrene til Kjetil her på kaffe. Det var koselig. På 2. dagen var vi på jule lunsj hjemme hos mamma og pappa. Mormor, tanten min og ene søskenbarnet mitt med mann og lille gutt på 1 år var der. Åsa likte lille gutt godt he, he. Noen på hennes egen alder og ikke bare vi gamle he, he. I morgen blir det vorspiel her og en tur ut på byen. Ungene skal sove hos mamma og pappa. Dårlige bilder tatt med mobil, for kameraet har takket for seg. Har vært og sett på noen nye i dag. Ønsker alle en fortsatt fin Jul :-)

5 kommentarer:

Inger-Marie sa...

Fortsatt god jul og ha det gøy ute i dag :-)

Anna Lisa sa...

Så riktig fint og koselig julehjem du har. Håper du kosa deg masse og får en fin nyttårsfeiring. Klem

Marie sa...

Koselege bilete frå ein julepynta heim! Kjekt å høyre at familien er friske igjen. Det passar aldri å bli sjuk, aller minst i jula...

Godt nyttår til deg og dine!

Emmeline sa...

Må jo stikke innom for å ønske deg et godt nytt år på årets første dag. Håper julen har vært bra og at dere nå har vært forskånet fra sykdom disse siste dagene. Takk for alle hyggelige hilsener som du legger igjen på bloggen min:)

Madicken sa...

Vill bara önska ett gott nytt år och säga att jag är tillbaka som bloggare igen! Jag hoppas att vi kommer att träffas en hel del framöver och utbyta mysig inspiration och tankar.

Kram Victoria