søndag, desember 16, 2007

Nytt kjøkken.














































Her kommer det før og etter bilder av kjøkkenet. Men altså vi har ikke fått på fliser enda bak vasken og benken da. Vi har bestilt så håper de kommer før jul. Ellers har vi fått på plass nesten alt i skapene. Men mangler jo en hylle, klokke og noen bilder etc da. Men det kommer, det kommer. Hørte på Skeidar etter den ene hylla i dag, men de hadde enda ikke fått den inn. På det ene bildet av vinduet er tapeten revet av. Det var rødt og grønt før. Er så glad for det nye kjøkkenet.


I dag har vi vært i noen butikker, så nå har vi bare 4 gaver igjen. I går var vi også i noen butikker jeg og ungene. Fikk kjøpt gaver til Kjetil. På fredag etter jobb fikk vi bestilt fliser og så var jeg innom Plantasjen. Jobbinga denne uka har gått greit. Men var veldig trøtt på torsdag og fredag kveld he, he. På fredag kveld bakte jeg og Tobias risboller. På onsdag og torsdag kveld var mamma og pappa her. Måtte ha litt hjelp av pappa siden kjøkkenet kom på torsdag.
Og så en nisse som Tobias synes var så fin når vi var på Plantasjen. Nå står den i trappa. Får se om den blir ståendes der eller et annet sted. Ønsker alle en fin kveld.

13 kommentarer:

elin1976 sa...

KJØKKENET ER NYDLIG:o) Ønsker meg også hvitt kjøkken. Kos deg masse i morra og i dagene frem over. Masse klemmer fra Elin:O)

Kristins rede sa...

Så flott kjøkken! Kos deg med det.

Anna Lisa sa...

Koselig julestemning det er på bloggen din og fint kjøkkenet ble:) Kjekt å titte innom deg igjen. Er litt gåen og trøtt for tida og bruker lite tid til blogging. Men kommer sterker tilbake etterkvart. Ha en fin uke. Klem

Tussaluso sa...

Kjøkkenet blei kjempefint. Håper dåke blir heilt ferdig med det til jul. Imorgon skal eg prøve å få ferdig resten av jule-presangene. Ha ein fin mandag du og.

Trines Hus og Hage sa...

Å, ja, det var stor forandring! Så fint det ble! Godt å få det lyst, det merkes på romfølelsen også, tenker jeg. Gratulerer med nytt kjøkken og hygg deg fremover mot jul! Trine

Marie sa...

Kjøkkenet er blitt lekkert!

Får du ikkje flisene på plass før jul, kjem det dagar etter jul også!

Ønskjer deg fine dagar framover :)

Anne-Berit sa...

Oi,for en forandring,gratulere med nytt kjøkken,skulle ønske det var meg.De var bare kjempelekkert,blir nok kos å lage julematen der vil jeg tro.Fin nisse også.Ha ei fin uke:)

Silkeline sa...

Oj, så flott kjøkken dere har fått dere!! Skal si dere har svingt dere med å få det på plass. Kjøkken er så tidkrevende (og kostbart) å pusse opp, og slitsomt uten kjøkken mens det pågår.

Klokka du ser på kjøkkenbildet inne hos meg er fra IKEA, og koster nesten ingenting:)....

Kos deg med juleforberedelser på nytt kjøkken:))

Anonym sa...

Kjempefint kjøkken, kan jeg spørre hvor frontene er kjøpt fra? Og hvor mye det kom på?

Inger-Marie sa...

Gratulerer med nytt kjøkken!!! Det var kjempe fint :-)

Gunhild sa...

Heisann! Er innom deg for å ønske deg god jul!! Spennende med det nye kjøkkenet.

Anna Lisa sa...

Håper du har det fint i julen og vil ønske deg riktig god jul. Klem

Silkeline sa...

Ha en riktig god romjul, og kos deg på det fine, nye kjøkkenet ditt:)