tirsdag, desember 04, 2007

Ja, det er det Desember da :-)




Ja, da er det Desember alt, til og med 4. desember alt he, he. Dette er adventstaken vår i år, den var rød, men sprayet den svart. Og har pyntet med mose og noen blomster.På fredag var jeg og ungene på kafe og tittet i butikker etc. På kvelden var vi hos mamma og pappa og spiste taco for onkelen min og samboeren fra Bodø var på besøk. På lørdag vi jeg og ungene og møtte dem og mamma og pappa på kafe. Kjetil dro tidlig på julebord. Koste oss hjemme på kvelden. På søndag utpå dagen kom Kjetil hjem. Da hadde jeg pusset noen vinduer etc, men han og jeg fikk ordnet masse annet. I går var Tobias hjemme. I dag har jeg vasket tak og vegger og alt på toalettet. Ellers har vi bare igjen å ta strøk nummer to inni noen under skap på kjøkkenet. Har sett noen hyller etc som vi skal se på på lørdag. I dag pappa innom med noen gamle strie sekker. Jeg har klippet opp den ene og kledd en stol ute med den i kveld. Var så kaldt så stod i agngen he, he. Har pyntet med en rød sløyfe, granbar, kongler og en lykt. Ble ikke så bra bilde, men var kaldt he, he. Ønsker alle en fin kveld.

4 kommentarer:

Marie sa...

Koseleg innlegg!

Ha ei fin adventstid :)

elin1976 sa...

Så flott du lager det til. Å ja det skit kaldt å stå slik ute å pynte. På søndag trodde jeg et øyeblikk at jeg bare hadde 8 fingre og 3 tær + den jeg knakk da for den finnes ikke følelse i så de lurer på om den kansje var knust men det er for sent å gjøre noe med den nå....ha ha.kjenner jo ikke noe likevel....ha ha ha ha

Lena sa...

Så fint det ble med den stolen,full av ideer du :-)
Det pepperkakehuset,var det det du lagde ifjor eller?

Emmeline sa...

Ja jeg syns det bildet med lysstrimen på var skikkelig tøft. Du lager det superfint til både inne og ute:) Ønsker deg en fin uke og en super søndag!