onsdag, mai 28, 2008

Deilig sommervær!!


Å, nå har endelig sommerværet kommet!! Det er sol og varmt ute; deilig. Skal kose meg ute etter jobb. Sist torsdag og fredag var Kjetil på kurs i Drammen og sov på hotell. Og jeg merker at det er ikke bare bare å være alene med to viltre barn he, he. På søndag var vi i bursdag hos mamma og spiste kaker. Var ute i hagen i går også etter jobb og koste oss. Tobias tok oss med til et sted som han hadde funnet masse muse hull og oppi treet ikke så høyt var det et fuglerede, med i alle fall tre fugle unger. Så søte og fine, men de var nok redde. Håper de får være i fred for kattene rundt omkring.

Ellers er jeg blitt tagget av Armela:
Plukk opp nærmeste bok. Åpne på side 123. Finn den femte setningen. Publiser de følgende tre setningene. Tagg fem personer og skriv hvem som tagget deg.
Oki : "Jeg hadde visse planer om å jobbe litt mer med selvhjelpsboken min. Men det andre alternativet er å se på Manhatten, som Suze tok opp på video i går kveld, og det vil være særdeles nyttig research for turen min. For jeg må jo forberde meg godt, ikke sant?"

Da tagger jeg Kristins rede, Aalerud stall, Grip dagen, Inger Marie, og Tussaluso.

Ønsker dere videre en kjempe fin onsdag :-)

5 kommentarer:

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Ja, jeg har visst tatt utfordringen, men da bare legger jeg til deg, for det er jo samme som jeg fikk fra de to andre :-)
Morsom utfordring, forresten!

Håper du får en finfin torsdagskveld!
Klem fra Britt :-)

Prinsesse Elin sa...

Hallo go god morgen. Ønsker deg en fin fin dag. klem fra Elin:O)

Kristins rede sa...

Nå har jeg ordnet opp i utfordringen. Se i bloggen min.
Ha en flott helg!

Anna Lisa sa...

Utfordring til deg på sida mi. Ta den hvis du har lyst. Klem

Gunhild sa...

Hei! Jeg har også en utfordring til deg...... Hvis du vil....