torsdag, mai 08, 2008

Sommeren har kommet!!





























Ja, nå har sommeren virkelig kommet hit til Østlandet :-) Shortser etc er funnet fram og det er deilig. Men i dag har jeg vært hjemme pga ryggvondt, håper det snart blir bedre. På tirsdag var det dugnad her i borettslaget på lekeplassen. Vi raket etc. Åsa lekte, og Tobias syklet, rakte etc :-) Den dagen var jeg også innom en butikk og kjøpte noen fne hengere, kostet bare 20 kroner, tror jeg må kjøpe flere jeg. Kjøpte også noen plastikk blomster. Og så har jeg sydd en pute av noe Tilda stoff. Men tror jeg skal ha den inne og så sy en lik en til. Og så har hage møblene blitt hvite :-) Har også kjøpt meg en rosa blomst. Første rosa jeg har av dette slaget, 4 røde har jeg spart fra i fjor som snart skal plantes ut. Ønsker dere en fin forsommer kveld :-)

8 kommentarer:

Hulda sa...

Så fine hagemøblene deres er blitt. :) Lekker pute du har sydd også. Granium er jo også så nydelig, har flere stykker i vinuskarmen, som har overvintra. :)

Marie sa...

Blomar og barn, nydeleg kombinasjon!

God betring med ryggen.

God pinsehelg :)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Oj vilka underbara bilder!!
Tack för att du delar.

ônskar dig en fortsatt flott pinse

Karna sa...

Visst er det herlig, nyter disse vårdagene, synd det går så fort, vips så er det over....

Prøver å få litt stell på ting jeg også, men.....nå ser det mest ut som et krater på den ene siden...

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Så flott pute du har sydd! Misunner dere som kan sy altså...
Elsker rosa pelargonier og har kjøpt en del av dem i det siste :-)

Håper du får en flott uke!
Klem fra Britt :-)

Anna Lisa sa...

Herlig med slike vordagar:) Bare å nyte. Fine hagemøbler og vakkre blomster hos deg. Kos deg. Klem

mali-mo sa...

Ser ut som om dere hadde det kjekt! Skjønne unger du har!

Grip dagen sa...

Nydelig stoff på den puta di!
Har sett flere som har sydd seg ting av det stoffet... Frister litt, må jeg si. For de rosene er skjønne!
Passa jo godt med den rosa pelargoniaen da... Du er flink å lage det hyggelig rundt deg.
De små så også ut til å ha det utmerket!!!
Ha det fortsatt fint i godværet.
Klem Marit