torsdag, mai 01, 2008

Og vinneren er .......


Marit i Grip Dagen :-) Gratulerer, du vil snart få en liten gave i posten av meg. Ellers er det 1. mai i dag, men vi koser oss inne. Jeg har fått hals vondt nå, men håper det snart går over. Det har regnet i dag, men jeg ser at det grønnes ute. Det står pølse pai i ovnen og alle er visst super sultne her he, he. Jobbet tirsdag og onsdag. Har også fri i morgen. Da skal vi til Oslo :-) Hadde egentlig planer om å drive ute i dag, så noen frø etc. Men vi får ta det til helga om det blir finere vær da. Har kjøpt masse ulike frø, som jeg skal ha både i blomster bedet og i krukker. Håper dere andre har en fin 1. mai og koser dere :-)

4 kommentarer:

Grip dagen sa...

Åh, så heldig jeg er!!!!
Dette er første gang jeg har vunnet noe slikt! Jeg er kjempeglad!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du treffer meg på denne mailen:
veslehuset@hotmail.com

Mange hilsner fra ei fornøyd Marit!

PS. Nok en gang GOD BEDRING - og god tur til Oslo.

Inger-Marie sa...

Håper dere har en fin tur i Oslo i dag og at halsen blir bedre. Har du sett at det er 10 år siden HiO starten? Blir arti om vi får til å treffes, jeg har sakt ja med forbehold. Veit jo ikke hvordan ting og tang er så tett etter terminen min;) GOD HELG!

Fru Fjeldhammer sa...

Hei.
Hyggelig med kommentar på bloggen min!!
Verden er ikke stor skjønner jeg, hvordan vet du at jeg kjenner de?

ha en fin kveld videre!

Fru Fjeldhammer sa...

Morro, verden er ikke stor...!!

Jeg har gått på barneskolen med
ann-kristin...

Natti natt