onsdag, august 06, 2008

Et nytt onsdags innlegg.











Ser visst ut som om jeg har det med å blogge bare på onsdager he, he. Så har det vært overskyet, kaldere og litt regn i noen dager og det liker vi egentlig ikke. En eller to dager hadde i grunnen holdt synes nå jeg. Vi vil ha mer varme og sol og bade turer! I dag har ungene og jeg bare ruslet her hjemme. Etter middag kom foreldrene til Kjetil på besøk. I går ruslet vi i grunnen også bare hjemme. Fikk dratt frem symaskinen og reparert noen klær og begynt på en pute. Har også plukket inn noen fine erteblomster. På mandag var mamma og pappa her en tur mitt på dagen. På søndag var Åsa og jeg alene hjemme så mamma tok seg en sykkel tur hit. Guttene var på rally cross på Finnskogbanen. Men de kom hjem i tre tiden. Som noen av dere sikkert har fått med dere på nyhetene så slo lynet ned der. De hadde akkurat begynt å gå mot et telt da det smalt, og de hadde heldigvis ikke paraply så det skjedde ingenting med dem. Så de var hjemme noen timer, så dro de på fotballkamp. På lørdag var vi en tur hos besteforeldrene til Kjetil. Fredag kvelden var Kjetil og fisket. På torsdag på dagen (mens det fortsatt var sommer) var jeg og ungene med mamma og pappa på badetur. På ettermiddagen og kvelden var vi med noen venner på fisketur. Men det ble dårlig med fisk! Tidligere i sommer kjøpte jeg en bolle, noen tallerkener og servietter i plast på Rusta. Liker det så godt :-) Ønsker dere en fin kveld og håper at vi alle får litt mer sommer og sol :-)

8 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Tusen takk for koselig hilsen:)

Lena

Hulda sa...

Fine bilder, og koselig satt sammen. Likte så godt bollen du har kjøpt, nydelig var den. :)

liven sa...

så masse fine bilder hos deg og fint satt sammen!!

Blir mer tid til blogging i høst tenker jeg......
Når du har små barn så blir det masse tid ute nå sommerdtid!!

Ha en fin helg:O)

Karna sa...

Så flotte bilder!

Anonym sa...

Hei!!! For noen flotte bilder...lurer litt på om det bade stedet er bæreia...har nemlig fam og venner som bor i kongsvinger,så har vært der en del kan man si...også har mamma og pappa et små bruk i Odalen...Du har en herlig blogg...så den skal jeg følge!!! Ha en flott helg!!!Hilsen Frk fischersverden( fikk ikke laget kommentar med googlekontoen)

Fru Fjeldhammer sa...

Tusen takk for koslig kommentar!

ser du har vært på rusta, så lekkert!!

Ha en toppers helg...

Anna Lisa sa...

Koselige bilder:)
Ønska deg fin søndag vidare.
Klem

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Flotte flotte bilder♡

Tusen hjärtligt för dina fina kommentarer!!

Hoppas ni får en super vecka