søndag, august 31, 2008

Hus ønsker.







Ja, nå er det søndags kveld, denne helga har jammen gått fort. Har sittet og sett litt på Finn.no, masse fine hus som jeg kunne tenkt meg ja, he, he. Vi har gått litt lei av rekkehus og drømmer om hus, men vi får se hva det blir til framover. Blir nok ikke noe så flott og stort som jeg drømmer om he, he. I dag har det regnet så vi har ryddet under trappa i kjelleren etc. Har kastet og kastet! Litt deilig det også. I går var vi på festningen og så på millitær leir fra 1800 tallet, så soldater etc. På ettermiddagen og kvelden var vi hos mamma og pappa og grillet. Var skikkelig sommer igjen i går, sol og varmt og fint :-) Ble ikke noe barnehage på onsdag heller for natt til onsdag sov hun nesten ikke. Men på torsdag var hun frisk. Men da var det planleggingsdag i barnehagen så Kjetil hadde hjemme dag med dem da. På fredag var det også planleggingsdag. Da hadde mamma fri, så ungene var der. Ønsker dere alle en fin kveld og en ny uke og september :-)

6 kommentarer:

liven sa...

Flotte hus som man kan drømme om!!
Synest slike gamle hus er så nydelige......
Kunne godt tenkt meg et sånt gammelt hus med en svær hage..........men da må man være gift med en som har samme interesse:O)

Ha en fin ny uke....uten sykdom i heimen!!

Ingunn sa...

Så koselig en blogg du har da!!;)snokesnoke;)

Christinas låvebutikk sa...

Utrolig fin hus! Likte godt det nederste!!
Takk for alle hyggelige ord!!
Ha ei fin uke!

Hulda sa...

Virkelig noen flotte hus! Har veldig lyst på et gammelt hus, iallefall et bygd i gammel stil. Vi leier, og har husplaner. :)

Silkeline sa...

Oj, ja dette var mange flotte hus! *drømme, drømme* Jeg trøster meg med at jo større hus, jo mere husvask, og jeg er ikke sååååå glad i å vaske...hehe. Men drømme DET kan jeg, det er heldigvis både gratis og risikofritt:)))

Ha en flott dag du også:)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ohhh det översta huset var helt i min smak!
Ja tack ett styck av det ;)

Önskar er ett skönt vecko slut & en flott helg

KLEMMER