tirsdag, august 26, 2008

Hjemme med sykt barn.











Ja, da har jeg vært hjemme i går og i dag med ungene for Åsa har vært syk. Hun har hatt feber siden etter barnehagen på fredag. Var hos legen i går, men han fant ikke ut hva det var. Kunne være den fjerde barnesykdom. I dag har hun ikke hatt feber, men har vært litt slapp. Men blir nok barnehagen i morgen. Tobias ville også være hjemme, når Åsa var hjemme. Så vi har kost oss hjemme, men Åsa sov mye i går. Ellers fikk Kjetil klippet plenen og malt gjerdet i går kveld. På lørdag sov ungene hos mamma og pappa. Vi var en gjeng som dro til Oslo, tok bussen begge veier. Spiste på Egon og koste oss. På søndag var vi i 4 års bursdag til tremeningen til ungene. Det var koselig :-) Nå skal jeg snart se Greys! Ønsker dere en fin kveld :-)

9 kommentarer:

Karna sa...

Håper det går bedre, god bedring iallefall!

Husmora sa...

tusen takk for kommentarer i bloggen. Alltid så koselig. Må få se og få lagt deg til bloggrullen min, for jeg glemmer så lett å titte innom de som ikke står der.
Ha en fortsatt fin dag, håper minstesnuppa er bedre.

Hulda sa...

Håper jenta er bedre. :) Greys må jeg også få med meg. Koselig nå om høsten, da begynner alle seriene igjen. :)

Så fint bilde av hylla og lampa.

elisabeth sa...

Ja, vi ser nok på ting med litt andre øyne enn dere som er vokst opp her...hihi:) God helg!

Huset på toppen sa...

Håper jenta din er bedre!!
Jeg har kjøpt saft muggen hos Holmehuset på Frekhaug.Se på bloggrollen min:-)
Merk på mugga er Bruka, de har egen nettside.www.bruka.com

God helg til deg og:-)

liven sa...

Så fint i hagen din!!
Flotte blomster:O)
Får håpe at alle er friske hos dere nå til helgen da!!

Ha en fin helg i alle fall!!:O)

Prinsesse Elin sa...

Ønsker deg og familien en flott lørdag. Klem fra Elin:O)

Silkeline sa...

Håper det går bedre med Åsa...ikke noe kjekt med syke barn i heimen.
Godt å høre at dere hadde en fin tur til oslo, det er jo godt å komme seg bort litt innimellom. Man får ladet batteriene litt:)

Ha en fortsatt en fin helg:))

Fru Fjeldhammer sa...

hei hei

pleier å bare bestille et par om gangen, men frk fisher bestilte fler om gangen og de setter prisen på pakka under 200kr og da sparer du porto!!

jenta mi er 33 og hun bruker 1
så da må du nok ha 12... det er europeiske str inne på taylorshoes.. veldig enkelt

god helg!!