onsdag, august 20, 2008

Jobb igjen.





































Ja, da har jeg jobbet en uke alt. Litt uvant, men godt også. Har nok sovnet under barnetv noen dager, deriblant i dag. Dååånn. Ja, ja, går seg vel til. I dag bare regner det også. I går var det sol og varmt, så da var sandalene på og det var deilig. I helga har vi bare slappet av. På lørdag var vi en tur på Jessheim. Var på obs og spiste på Mc Donalds og traff kjente der :-) På søndag var det bare å slappe av, lå litt ute på solsenga. Mamma og pappa var også en tur innom.



Bilder av noen ønsker som jeg har. Den svarte kommoden ville jeg nok hatt i hvit tror jeg. Og den blomstrete sengen litt usikker på om jeg ville hatt, men samtidig var det noe fint med den. Har så lyst til å pusse opp soverommet, så vi får se. Men har noen ganger som skal taes først. Ønsker dere en fin onsdags kveld :-)

12 kommentarer:

Fabrikken sa...

Heisann
Likte godt den sengen med blomster på jeg også, men ville hatt litt andre farger på blomstene tror jeg - noe lit lysere :) Den øverste var også veldig fin.

Jepp jepp, ha en fin onsdagskveld :)

Klem fra nr. 5

Skribenten sa...

Hmm. Er ikke sikker på den blomstrete sengen jeg heller, men jeg likte alle de hvite især den med smijern. Håper dere har det bra ellers....klem fra søskenbarnet

Husmora sa...

God helg til dere og.
DEN filmen MÅ dere ikke gå glipp av!! Jeg har sett klipp og er helt hekta.

Christinas låvebutikk sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer!! Ikke alltid like kjapp for tiden her!! Skal få bedre tid nå fremover!!
Jeg må si hvite senger er det flottest!!
Ha ei nydelig helg!!

Nita sa...

Hei på deg, jeg har linket til bloggen din :) Ønsker deg en fin uke :)

Madicken sa...

Hej!
Ohh, det var länge sedan som jag tittade in till dig. Hoppas att du mår bra! Ohhh, vad min son hade tyckt om att träffa Byggare Bob! Bor han i Norge??? ;o)

Jag tycker också mycket om Sarah Kay´s flickor... Jag hade en sådan docka som du hade på servisen och en stor plansch på väggen... det är synd att man inte har den kvar längre!

Ha det så bra!
Kram!

Karna sa...

Her var det mye fint, holder på å kjøre litt overskudd til kontorene jeg holder på å innrede, så jeg får roe meg litt tror jeg...har bare et knøttlite hus, så det er begrenset hvor mye jeg får plass til...

Smineset sa...

Hei og takk for kommentaren inne hos meg. Neste år må du ta turen på Parkenfestivalen selv :-)

Ha en super dag!

Tussaluso sa...

Hei, ja det er kjempegodt med ferie, men sannelig godt å komme i normale rutiner igjen. Me holder på å innrede ett nytt soverom til oss. Den lave benken med 2 skuffer var kjempefin. Er den ifra Ikea?
Ha ein fin dag.

prinsesselinn sa...

fine ting.
Jeg stemmer på seng nr 3.
Ha en finfin kveld.

krinkelkroken sa...

Heisann Lynetmor;)

jeg likte best seng nummer 3, den er nesten lik vår;)
Den hensvik serien til IKEA er flott, kjekt å ha noen ønsker å drømmer, har mangen jeg også:)
Ha en riktig fin dag!

Petite sa...

Hei, jeg har den svarte kommoden , den er veldig fin og jeg tror den er enda finere om man maler den hvit:)