onsdag, november 25, 2009

Noen bilder fra stua.







Viser noen bilder fra stua. Men etter at jeg tok disse bildene med mobilen, så har vi fått på luftelukene og hengt opp gardiner. Er uten tv og internett enda, så håper de som skal ordne det ringer snart. Mens jeg var på jobb fra 11 til 15 på lørdag så flyttet venner og familie ganske mye. Ble noen flere turer etter jobb på lørdag, og vi sov der natt til søndag! Ble også flere turer på søndag med mindre ting, men det er enda noe igjen i rekkehuset. Skal vaske der til helga. Har fått opp gardiner i alle rom, unntatt kjelleren. Og masse pappesker i kjelleren som må pakkes opp og møbler som skal flyttes litt som står på feil plass etc. Men deilig å være i hus i alle fall! Sover så godt der om natta! På mandag var vi med Åsa på Elverum sykehus for å sjekke hullet i hjertet, men på litt over et år så har det grodd! Det ble vi glade for. Mens vi var der, så la pappa klikk laminat på Tobias sitt gulv, og på kvelden skrudde vi sammen den nye senga hans. I går hadde jeg fri, mamma og pappa kom en tur. Mamma malte ferdig det ene vinduet og pappa ordnet diverse. Mamma hentet også oldemoren min så hun fikk se. Hun er 89 år og hadde allerede satt en kakedeig og vært og handlet før mamma hentet henne. Sprek!

I kveld skal mamma, jeg , Tobias og Åsa på Jul i Mummidalen. Er litt spent på hvordan Åsa reagerer he, he. Her plask regner det. Ønsker meg litt snø snart. Ha en fin dag :-)

4 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

så stilig tapet du har :o)

Fru S sa...

Så fint det blir :)

Kristins rede sa...

Ser kjempefint ut. Gleder meg til å se flere bilder fra huset. Må sende meg den nye adressen din.

Klem Kristin

Anonym sa...

Så stilig tapet, driver og kikker selv for tiden..!
Tusen takk for at du vil delta på min giveaway:-)
Ha en fin dag, klem Hege.