tirsdag, november 17, 2009

Oppussing!





































Nå driver vi å pusser opp stua. Vi begynte på søndag, da var det vi og mamma og pappa. Så har mamma og pappa holdt på der i går og i dag. Og Kjetil i går kveld. I dag har jeg hatt fri. Mamma og jeg var først og bestilte spisestue og så på ovn. Så har vi holdt på i huset. Viser noen bilder fra stua så langt :-) I morgen skal taket males :-) Og på lørdag skal det flyttes! Nei, jeg får vel pakke litt til. Ha en fin kveld :-)

2 kommentarer:

Pink lady sa...

Hei!

Jeg tror det er første gang jeg besøker deg:) Gleder meg til å se en ferdig oppusset stue.

Vi skal male stuen hos oss i vinter. Den har grønne vegger nå, det skal bli deilig å få de hvite. Og ikke minst få furukarmene hvite!

Klem Pink lady

Tessa sa...

Det kommer til å bli kjempefint! :) Har så lyst på ferdig panel på stuen selv...