tirsdag, september 28, 2010

Høstsol og snart Vilnius.




I dag har jeg fri og Åsa er hjemme med meg :-) Jeg vasker klær, rydder og har pusset vinduene i stua og skal stryke nye gardiner og henge dem opp. I går tok jeg dette fine bildet av sola som skinner på høst skogen :-) På torsdags morgen drar jeg til Vilnius med jobben på seminar. Vi kommer hjem i et tiden natt til søndag. Både gleder og gruer meg. Har ikke vært borte fra ungene så langt unna før. Og gruer meg litt til å fly. Ellers så gleder jeg meg. Vinius ligger i Litauen og jeg var det for 9 år siden, gjennom skolen, der vi arrangerte en konferanse. Blir artig å se om det har forandret seg mye på ni år. I dag er det også fin høst sol ute, men i dag tidlig var det en minus grad. Så måtte finne de lange underbuksene til Tobias i dag ja. Ønsker dere en fin dag :-)

2 kommentarer:

HildeP. sa...

Hei på deg!

Tuuusen takk for den flotte gaven jeg fikk i Pay it forward! Ble såå fornøyd! : )) Innlegg kommer!

Hørtes deilig ut med en utenlandstur! Kos deg masse!

Klem Hilde

ELIN sa...

Deilig med flott høst i Norgen, men øsnker deg en herlig tur også. Kos deg masse! Klemmer fra Elin