tirsdag, september 21, 2010

Ny uke :-)




Ja, nå er det ny uke, eller nesten midt i uka he, he. I dag har jeg hatt fri og Åsa har vært hjemme med meg. Hun har vasket dukkene sine, malt og drevet med puslespill. Jeg har ryddet, vasket klær, støvsuget etc. Vi hentet Tobias på skolen klokka et. Så gjorde han lekser og etter det bakte vi boller :-) Etter middag var jeg med Åsa på turning. I går kveld var jeg med Tobias på svømming, og han synes det er så gøy å gå på svømmekurs :-)


På søndag var vi på fotballcup med Tobias hele dagen. På lørdag dreiv pappa og Kjetil på taket, fikk på alle platene. Jeg, mamma og ungene var på Marken og tivoli :-)I morgen begynner jeg halv tolv til seks. Har akkurat ringt og meldt meg på bodywork til klokka ni i morgen tidlig. Har ikke vært på det før, og gruer meg litt he, he, Har pyntet litt i gangen med røssling :-) Ha en fin kveld :-)

5 kommentarer:

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei
så deilig med en fridag
høres ut som du og dine har hatt en flott dag :)
hilsen fra anita s

Lotta sa...

NAM!;)Herlig dag da:)

Klem til deg:)

Størstepia sa...

Så herlig de bollene så ut!
Høres ut som dere har hatt en flott dag! Moro å kunne være hjemme med lille snuppa og få gjort litt samtidig!
Ha en flott onsdag imorgen!
Klem fra størstepia

Simones Country Home sa...

Heia.

Åh bollene ser så gode ut. ;o)

Godt med en dag fri da.

Ha en fortsatt fin kveld.

Klem Simone :o))

ELIN sa...

Så deilig med en dag fri, og kos med bollebaking. Lykke til med treningen, det går sikkert kjempefint! Klemmer fra Elin