søndag, september 05, 2010

Ut på tur :-)














































I dag har vi vært på skogs/topp tur! Vi kjørte til et sted ca 20 minutter hjemmefra. Der kan man gå opp til en topp med et høyt utsiktstårn på.Det heter Rafjellet. Vi hadde med oss mamma, pappa og broren min også. Ungene koste seg kjempe mye. Men Åsa måtte bæres en del på nakken. Brukte tre kvarter opp, og litt mindre tid på vei ned. Hadde spise pause på toppen :-) Så var vi på middag hos mamma og pappa etterpå, der også oldemoren min er. Vi kom hjem til barnetv. Nå ser Åsa på Saltkråkan på film, men hun skal snart legge seg. Tobias er ute å leker. I går holdt pappa og Kjetil på på taket hele dagen. Broren min kom også etter en stund og hjalp til. Jeg puslet bare her hjemme og var ute og handlet. På kvelden så vi på Grand Prix Jr. På fredag etter jobb dro vi til Sverige og fikk handlet inn litt mat. Så da ble det middag på Mc Donalds :-) Nå skal jeg snart få Åsa i seng. Ha en fin kveld :-)

4 kommentarer:

Størstepia sa...

Så fin helg dere ser ut til å ha hatt!
Deilig med en ordentlig skogtur - det var virkelig været for det idag!
God ny uke!
Klem fra størstepia

Tonje sa...

Ser ut som dere har hatt en flott tur! Du har forresten vunnet giveawayen i bloggen min. Send meg en mail med navn og adresse, så skal jeg sende den så fort som mulig :-)

Tonje sa...

Mail adr. min er
tonjegb@hotmail.com
Kanskje greit å ha det med *hehe*

Karina sa...

Koselig at du vil være med på give away inne hos meg :)

Herlig med tur i skog og mark. En deilig måte å samle ny energi på :)

Med ønsker om en finfin uke!
Klem Karina