onsdag, september 08, 2010

Svenske favoritter og hverdag :-)


Ja, nå er det midt i uka og hverdag :-) Liker egentlig hverdagene veldig godt, og liker også rutiner :-) I stad før halv åtte sovnet Åsa i fanget mitt, så vi bar henne i seng. Hun har vært i lavoen i dag med barnehagen. Tobias har vært på Skarstad gartneri i dag, et sted de selger grønnsaker, og fått med seg noen grønnsaker hjem :-) I går var Åsa på turning først. Det liker hun veldig godt :-) Så kom mamma og pappa for å passe ungene, mens Kjetil og jeg prøvde box it. Det var bokse trening mot hverandre og det var kjempe gøy, men slitsomt! På mandag jobbet jeg til seks, samtidig som Tobias hadde fotballkamp. Kjetil er trener og de hadde med seg Åsa. Så når jeg hadde kommet hjem, kom de hjem. Tobias fikk skiftet og så skulle han på svømme trening for første gang :-) I morgen er det fotball trening på Tobias og coreball trening på meg. Så dagene flyr avsted. Men, men. Blir roligere når Tobias er ferdig med fotballkampene snart. Viser bilder av to favoritter vi kjøpte i Sverige :-) Ønsker dere en fin kveld i høst mørket :-)

2 kommentarer:

ELIN sa...

Så flinke og aktive dere er. Må jammen si dere får tid til mye! Nyt hverdagene og helgen som kommer. Klemmer fra Elin

Størstepia sa...

Så moro å bokse mot hverandre da;-)
Hørtes ut som en grei ting å kunne til man virkelig blir sinna på hverandre, hehe..
Veldig glad i å handle i Sverige jeg også, særlig såper til barna og kremer og sånn. Har prøvd den BAMSE tannkremen jeg også, men han vil KUN ha Zendium Postmann Pat. Bare han pusser tenna så er det ok for meg;-)
Ha en fin avslutning på uka!
Klem fra størstepia