lørdag, mai 26, 2007

Bursdagsfeiring.





























I ettermiddag og kveld har vi vært i bursdag til mamma som ble 60 år i dag. Mormor og Tanta mi og broren min var også der. God grill mat, deilig dessert, og kaffe og kake. Tobias sover der i natt. Sitter og slapper av nå. Kjetil har revet et skap som satt fast i veggen på det rommet som Tobias skal ha i dag. Blir et spennende prosjekt. Ellers har vi handlet litt mat også på dagen i dag. Ellers har Tobias drevet og gjort triks som han sier på den gamle sykkelen. Jeg laget et kort til mamma. Og så fikk vi pakke i posten fra Sportmann med like shortser og t skjorter til Tobias og Åsa. Håper dere alle har en fin Pinse helg :-)

2 kommentarer:

JULIEK sa...

Så koselig med en slik feiring. Ser ut som om dere har hatt fint vær : )

elin1976 sa...

Så koselig blogg. Takk for du stakk innom min blogg. Synes det er så hyggelig med nye mennesker. Så koselig med birsdagsfeiring. Grilling på en slik dag må jo bare være det geniale. Folk er ute og maten fikser seg selv. Må foreslå dette for svigermor.
Håper det er greit at jeg legger deg til i link listen på bloggen min. Ønsker deg en super dag. Kom gjærne på besøk igjen. Klem fra Elin:O)