tirsdag, mai 29, 2007

Markblomster




I dag har Tobias vært hjemme fordi det var planleggingsdag i barnehagen. I går var vi bare inne pga. regn. Jeg sov litt med Åsa midt på dagen. Så i dag fant jeg ut at vi måtte ut, og i dag har det ikke regnet. Tobias, jeg og Åsa gikk tur, og plukket fine mark blomster. Har satt dem på trappa :-) Ellers i går kveld fikk jeg reparert en bukse til Kjetil og begynte å legge opp noen bukser til meg. Legger også ved det settet som mamma striket til Åsa når hun ble født :-)

4 kommentarer:

Tussaluso sa...

Søte blomster dåke plukket på turen. Kjempefint strikke sett du
fekk til vesle-jenta, bare så synn at dei veks så fort ut av kleda.

elin1976 sa...

For et flott strikket sett til prinsessa. He har det også vært planleggings dag på skolen for prinsessa- noe som ikke jeg hadde fått med meg. Så kl. 08.00 stod hun klar å ventet på venninna..... Måtte ringe til naboen for å sjekke om de hadde forsovet seg. Neida. Det er skolefri i dag. Hvis blikk fra prinsessa kunne drepe, hadde jeg nok ligget 6 fot under nå. Hun var i utganspunktet så trøtt at det var så vidt jeg fikk henne opp av sengen. Litt stressa mor. he he, Jeg er tilgitt nå:O)

Mia sa...

Nydelige blomster i hermetikkboksen! Det var så lekkert med konstrasten mellom det sarte og vakre, og det blanke og "tøffe"...

Karna sa...

Ingen "kjøpe" blomster er så fine som markblomster...kjempe fint!

Nydelig strikkesett også!

Karna
http://karna.sprayblogg.no