torsdag, mai 24, 2007


Sitter her og koser meg. Barna sover oppe. Mannen er på fotball trening. Har tent levende lys på bordet og har drukket grønn te. Det yrer litt ute. Det har det gjort i hele dag. Så har ikke vært ute i dag. I går var det sol og fint vær. Da dreiv jeg og nappet opp en del løvetann fra hagen og hadde på meg kort bukse :-) Deilig var det. Så hadde vi en del besøk på kvelden.

Bildet er tatt på 17. mai. Det står på rådhusplassen i byen vår. Det er vennskaps byene til byen vår. Ønsker alle en fin kveld :-)

1 kommentar:

Karna sa...

Høres koselig ut, har bare kost meg i dag jeg også, ingen maling og ingen sying..deilig...

Har sett det de har på Ellos, og har VELDIG lyst på alt, men jeg får ikke til å sende bestillingen over nettet, jeg tror jeg må få min mor til å sende inn bestilling, da hun har kundenummer...

Karna
http://karna.sprayblogg.no