tirsdag, oktober 16, 2007

Bakedag.


I dag har Tobias vært hjemme. Det regnet og var så mørkt og trist ute så han fikk være hjemme og det ville han også. Så utpå dagen lagde vi boller. Så nå koser vi oss med dem etter middag. Sola kom også i ettermiddag og vi satt litt på trappa på baksiden. Når vi nå skal ha nytt kjøkken så ønsker jeg meg en hvit slagbenk. Men vi har jo så lite kjøkken. Hmmmm, kanskje om vi har et lite bord med klaff at det kunne ha gått.... Ja, får undersøke det litt. Nå kommer pappa snart for å hjelpe Kjetil med å sette på gulv listene på Tobias sitt rom. Ønsker dere en fin ettermiddag :-)

4 kommentarer:

Silkeline sa...

Heisan!
Mmmmm, deilige boller! Så flink du er:)Tenker Tobias koste seg jeg.... Jeg elsker Gjærbakst, men tåler ikke hvetemel, så derfor må jeg bake av speltmel. Det er nesten like godt :))

Høres fint ut med hvit slagbenk. Jeg har en i trehvitt på kjøkkenet, og jeg er så glad i den. Hender jeg får lyst til å male den hvit, men jeg er usikker....

Takk for hilsen hos meg. Butikken ZanZ ligger i Lillestrøm ja, og de har en internettside: www.ZanZ.no tror jeg er nettadressen. De har mye gamle ting, og noen nye. Masse fint, men ikke alt passer her hjemme hos meg. Det er en spennende butikk:)
Ha en fin onsdagskveld:))

Marie sa...

Dette såg godt ut!

Mia sa...

Deilig med hjemmebakte boller!

Anna Lisa sa...

Bollene så så gode ut:) Ønsker deg en fin helg.Klem