søndag, oktober 21, 2007

Var på Ikea i går.
















I går var vi på Ikea og vi kjøpte ganske mye.Mye til Tobias sitt rom. Fikk skrudd opp skapet i går. I dag har vi satt opp en hylle og så har jeg drevet og satt på plass leker etc. Kommoden skal også inn der,må bare få malt den først, og har ikke fått hengt opp noe på veggen enda. Må si at det er enda mer leker i den hylla nå enn når jeg tok bilde. Tobias og jeg har drevet og ordnet nå før han la seg. Og så fikk han jo en drage da, han har fullstendig dilla på drager om dagen. Og leketeppet med veier på må også inn der. Jeg får fortsette i morgen. Ja, nå er helga over igjen. Jeg begynner å jobbe 10. desember og det går fort. Både gleder og gruer meg. Da skal Kjetil være hjemme i seks uker. Men jeg har jo juleferie da. Vi står på 1. plass på venteliste på alle barnehagene i byen. Håper hun får plass. Ønsker alle en fin og rolig søndags kveld. Her ser mannen på fotball.

7 kommentarer:

Emmeline sa...

Ja her ser også mannen på fotball så da har vi en gylden anledning til litt blogging. Du verden så mye fint dere nå har fått på plass på Tobias sitt rom, er helt imponert jeg..Det ble veldig fint!
Må jo bare få ønske deg lykke til med den barnehageplassen, det ordner seg som regel til slutt--men det er jammen nervepirrende å gå og vente! Ha en fin fin uke;0)

Hulda sa...

Så fine møbler til Tobias, ordentlig søte, flott det hvite skapet dere har kjøpt også.

Du lurte på hvor jeg har kjøpt den kortholderen. Det er på en butikk her i byen, men merket er kjent, Krasilnikoff, cosy vintage style. Er garantert å finne mange steder.

Marie sa...

Mykje fint de har kjøpt! Heldige Tobias!

elin1976 sa...

Ja tiden går fort. Tenk så herlig hvis vi damer kunne gå hjemme hele tiden. Hadde ikke vært meg imot for jeg har 1000 prosjekter som skulle vært gjordt. Ha en fin dag. Klem fra Elin:O)

@afjo72 sa...

IKEA blir jo aldri feil vet jeg :o))

Så knallgode ut de bollene dere hadde bakt. Send over én til meg også!! Hehe!!

Ha en fin uke!

Skribenten sa...

Heia der. Så artige møbler. Så den "live" da vi var på Ikea på Haparanda. Håper dere får inn lilleprøtti i barnehage. Jeg har fått inn mi prøtti i studentbarnehagen. Glad er jeg for det.

Ting og Tang sa...

No blei ej misuneli!
E so masse fint til unga(å oss voksne) På IKEA!!!
Sku ønskt me hadde de her men de e langt å kjøre til nærmaste IKEA.