søndag, mars 30, 2008

Award og mere sykdom.


Har vært så heldig å få denne awarden av Aalerud stall, og ble kjempe glad! Tusen takk :-)

Skal sende den videre til fem stykker, og da vil jeg gi den til Flower Power, liker bloggen din kjempe godt! Så vil jeg gi den til Inger Marie, lykke til med nummer to! Så vil jeg gi den til Prinsessa, du er så kreativ og viser alltid frem så mye fint! Så vil jeg gi den til Tussaluso, spennende å høre hvad og familien driver med. Og så vil jeg gi den til Something Blue, liker å se det du lager.

Eller så var Åsa slapp i hele går og i går kveld så kastet hun opp i senga. Hun har hatt feber i natt og i dag og kastet opp en gang til på formiddagen. Så jeg må nok være hjemme med henne i morgen. Og så i Påsken hadde hun vannkopper. Stakkars liten. I dag har Kjetil og Tobias også syklet en tur for Tobias fikk ny sykkel til bursdagen. I går passet mamma Åsa litt for vi hadde barneselskap, med 15 barn fra tolv til halv tre i går. Halv fire til syv var det besteforldrene som kom. Han fikk mye fint. Ellers var jeg hjemme torsdag og fredag også, for var ikke helt i form. Mne nå er jeg bra heldigvis. Ellers så plask regner det ute nå. Ønsker dere en fin søndags kveld. Her er det en mann som er glad for at Tippeligaen har begynt igjen.

6 kommentarer:

elin1976 sa...

Tusen hjertelig takk. Det varmer. NÅ MÅ DERE SE OG BLI FRISKE. Stakker dere. Ønsker dere god bedring og en fin søndagskveld:O)
Masse klemmer fra Elin:O)

Inger-Marie sa...

Tusen takk - det var kjempe koslig. Håper Åsa snart blir frisk og dere ikke andre blir syke igjen nå da. Regner med Tobias hadde en fin bursdagsfeiring :-)

Silkeline sa...

Så hyggelig, jeg blir like glad hver gang jeg får en utmerkelse jeg....tuuuusen takk:O))))Håper Åsa snart er bra igjen og at dere kan få nyte våren friske og fine alle sammen:)

Ha en fin uke.
Klem:)

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Uff, stusselig når ungene er syke! Håper dere friskner til snart alle sammen. Nå er det snart vår, så da pleier den verste sykdomsperioden å være over :-)

Ha en fin uke! Klem fra Britt .-)

Anna Lisa sa...

Håpar vesla di blir frisk nå. Ikkje kjekt med sjukdom. Ellers håpar eg du har det bare bra:) Stikker innom for å ønske deg en fin kveld. Klem

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.